Co dělat, abyste byla hned po ránu ve formě?

Ženy

Zacuchané vlasy, unavená pleť, nateklé oči, ne příliš přitažlivý vzhled…. Takto vypadáme po ránu asi všechny. Dostat se zase do formy jde i bez velkého úsilí. Občas pomůžou i obyčejné maličkosti. Přinášíme vám pár triků, které jednoduše vyzkoušejte doma.
žena s perlami
1)      Chladná sprcha bude vaším nejlepším přítelem. Rozproudí vám krev v těle a skvěle nastartuje organismus. Toto chladivé osvěžení vás po ránu parádně probere. Když budete střídat teplou a studenou vodu, skvěle si navíc utužíte imunitní systém.

2)      Tváři vdechněte nový život. Nezapomeňte, že vaše pleť potřebuje hydrataci. Obličej opláchněte studenou vodou a ošetřete ho hydratačním krémem. Můžete použít peeling, který odstraní odumřelé buňky. Proti kruhům pod očima používejte oční krém, případně je zamaskujte korektorem. Pobledlou tvář vám skvěle zamaskuje make-up. Trocha tvářenky dokáže divy. Oční stíny volte světlejší a na rty naneste lehkou vrstvu rtěnky nebo lesku.

3)      Snídejte. Snídaně je nejúčinnější startér pro vaše tělo. Vybírejte si raději cereálie, celozrnné pečivo, ovoce nebo mléčné výrobky než koblihy, sladké pečivo nebo smažená vajíčka. Klidně si k jídlu dejte kávu, ale raději neslazenou a s mlékem.

4)      Hydrataci potřebuje nejen vaše pleť, ale celé vaše tělo. Proto nezapomeňte na sklenici vody nebo džusu. Hodně pijte, aby vaše tělo správně fungovalo.

5)      Zacvičte si. Ranní protažení vám dodá energii i psychickou pohodu, a zároveň budete v lepší fyzické kondici. Zkuste proto alespoň krátké cvičení, pár kliků, dřepů, lehy sedy, jízdu na rotopedu nebo jen poskoky na místě.

6)      Myslete pozitivně. Nevhodné je po ránu si opakovat, jak moc jste unavená. Raději myslete na hezké věci. S pozitivním myšlením se lépe naladíte do nového dne.
šminky pro ženy
7)      Dodržujte spací režim. Jedině tak se budete po ránu cítit odpočatě a svěží. A když si k tomu nebudete zatahovat závěsy, probudí vás sluneční paprsky, které vás příjemně naladí.